söndag 14 juni 2009

Välbehövlig semester . . .

Hej alla,
Tillbaka efter en mycket, mycket välbehövlig semester på Cypern . . .
Jag har fått så mycket sol så jag lider inte av att regnet just nu bara öser ner. Jag och min lille G har varit borta i 2 veckor och det var bara så himla skönt.
6 böcker hann jag läsa, sol & bad har vi fått i massor och en hel del läckra utflykter hann vi med - nedan ser ni en kavalkad av semesterbilder - håll till godo!
Lite gott både för ögat och gommen . . .
Snorkelutflykt . . .
Loppis hann vi också med . . .
Kamelridning . . .
Hotellområdet . . .
Helt underbara semesterdagar . . .
Är snart tillbaka med vad som händer här på hemmafronten - har en hel del riktigt roliga projekt på gång!
Kram Ann

6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhhh vad härligt allt såg ut, så det fanns lite loppis där med, hihi!
varmkram lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Välkommen hem!!!!!Såg sååå härligt ut!!!!Längesen jag var här hos dig...har haft bloggpaus i 1 år:)))

Kram millan

Hannis sa...

Hej vännen!
Så underbart ni har haft det!
Härligt!

Ha nu en riktigt mysig midsommar/
Kram Hannis

Krukmakeri hemjord sa...

hej
bara lilla jag som tittade in !

karin sa...

åh vad mysigt ni har haft det! så kul att få se lite och jag saknar g nu när jag ser bilderna. världens finast lilla kille! kan gissa att snorkling var populärt där?! hoppas att det är bra med er alla. KRAM!!! från amterdam

Jonas L sa...

Snorkelutflykt? Jag tycker att det ser ut som ett sugrör i en margarita.

Related Posts with Thumbnails