onsdag 6 januari 2010

Kylan biter sig fast . . .

. . . och kallare ska det bli!
Men jag ska villigt erkänna att jag trivs som fisken i det här vädret - det gäller bara att klä sig rätt. Jag får så mycket energi av den friska luften och njuter så av "knarret" under skorna :-)
För vissa är det mer tufft än för andra - så glöm inte bort de små djuren som har det riktigt svårt att hitta mat!
Huggkubben har i vinter fått en fin liten vit snöhatt och den svarta damcykeln är en installation som står ute året om då den bara blir vackrare och vackrare för varje år.
Planteringsbordet har i väntan på kommande planteringsaktiviteter fått en vacker snöskrud och så de gamla "grillorna" som jag är såååååå svag för - det var några bilder från trädgården som den ser ut just nu.
Och JA - ni ser rätt huset har fått en ny färg * SVART * - visar fler bilder en annan dag . . .
Ha det gott alla vänner !

1 kommentar:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej!
Vad längesedan nu! Kul att se dig besöka mig!
Snö och kallt är inte riktigt min förtjusning, men visst är det vackert!
Hoppas du får ett lugnare år i år!
Härliga bilder du bjuder på! Vad spännande att se huset sedan, svart är läckert!
Ha det gott!
kram
nina

Related Posts with Thumbnails