lördag 23 augusti 2008

Sommarshopping - loppis och lite nytt - del 1

Jag njuter fortfarande av våra underbara semesterdagar på Österlen . . . en plats vi bara måste tillbaka till!
Där hann vi naturligtvis med lite shopping och nedan skål, rivjärn och bakform hittade vi på en loppis där.
Lite nya saker fick också följa med hem. . . som nedan söta tvålkopp, tvål och handduk
Dom vita salt och pepparkaren har jag kikat på ett tag men där slog jag till.
På vår hemresa stannade vi för att äta på ett ställe och precis bredvid restaurangen var det en loppis och där fyndade jag riktigt billigt - nedan kannor gav jag 20:- styck för.
Mer sommarfynd kommer snart . . .
Ha en fortsatt skön lördag alla underbara bloggläsare.
Kram
Ann

4 kommentarer:

Annika sa...

God afton.
Vilka fina fynd du fått tag på, roligt det där med loppis...Har själv inte varit på något sedan i början på sommaren, har inte riktigt haft tid med då det varit några...
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Annika

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härliga fynd du gjort! Salt och pepparkaren har jag också trånat efter, de är så fina.
Nu är det snart Dalhalla :D
Ha det gott!
kram
nina

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina fynd du gjort!!!!

Ha en ny go vecka! Kram!

Lilla huset på prärien sa...

hej - vad roligt att hitta till din blogg. vilka härliga loppisfynd du har gjort hela sommaren lång! superfina kannor för bara 20 kr styck!! och ett sådant spillkum har jag letat efter denna sommaren men gått bet på det tyvärr.

ska kika vidare lite här på bloggen nu!

ha en skön helg.
kram jenny

Related Posts with Thumbnails