tisdag 6 januari 2009

Nya krafter . . .

. . . äntligen är jag på benen igen och lusten att ta tag i "något" har infunnit sig.
Det finns en lång lista på roliga saker jag vill ta tag i - vi får väl se vad det blir - hi hi hi.
Jag har bestämt att i år ska det blir mer "luststyrt" vad jag företar mig istället för "måstestyrt" - det finns inga ord som heter så men jag tror ni förstår?
Och precis idag fick jag i en kommentaren till mitt förra inlägg denna fina utmärkelse av min underbara bloggvän - Rana
Så passande - stort tack Rana ;-))

Hela bilden utstrålar lust och livsglädje!!!!
Vem vill inte ha ett lustfyllt 2009 - varsågod håll tillgodo !
Nu ska jag ut med hunden och få lite frisk luft - är snart tillbaka.
Kram Ann

9 kommentarer:

Millas hem sa...

Jag förstår precis!

HEJA!// Camilla

Viola sa...

Vilken härlig award och skönt att du är på benen igen, när det gäller mitt målande så har jag köpt en matt tonad vit, vill få till den vita som man ofta hade på gustavianska möbler förr, det verkar fúnka bra, har grundat klart just nu och det täcker väldigt bra! Mera bilder kommer framöver, ha en bra dag, kram

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla du för din kommentar!

: )

Ja, jag försöker också att se detta nya året som möjligheternas år..!

KRAM, Jenny

<3

strömmas sida sa...

Hej

Tack själv för påhälsningen hos mig, välkommen tillbaks *ler*.

Helt rätt, man skulle skippa dom flesta *måsten* och unna sig mera av det lusfyllda.

Ja, då vet du hur det är med mat och tonåringar. Inga rester behöver man slänga ialla fall *ler*.

Visst är det härligt när man kan fynda på loppisar. Det är bloggandets "fel" när man får så mycket inspiration hos alla här.
Oftast blir man hemmablind också.

Hälsningar
Ingrid i Östersund

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Lustfyllt önskar jag bli min melodi också!
Trevlig kväll!
kram vännen!
nina

strömmas sida sa...

Jag håller helt med dig om kylan. Bättre det än slask. Jag bodde i Uppsala några år och frös mer där än här uppe. Igår var det -25 här och nu är det -5. Inte konstigt att lederna gör uppror när det svänger så.

Ingrid i Östersund

Anonym sa...

tack för din kommentar. Dina lyckönskningar hjälpte för vi vann matchen =) Otroligt skönt. Handbollshjärta e alltid trevligt =) Spelat sj? Handboll är verkligen kul och jag har spelat sedan jag var år.
Ha det bäst..

RANA sa...

Väl bekomme, gumman. :-)

Anonym sa...

angelhairs.blogspot.com
skriver
Vilken bra blogg du har!
Den innehåller så mycket!!
Jag gillade verkligen det du har skrivit om att du
har bestämt att i år ska det blir mer "luststyrt" vad du företar dig istället för "måstestyrt" - härlige ord...och jag förstår precis!! Kramar Jeanette

Related Posts with Thumbnails