lördag 14 februari 2009

Himelskt gott på Alla Hjärtans Dag :-)

Hej allihopa!
Hoppas ni har en riktigt härlig lördag och kan njuta av det underbara vintervädret som vi verkligen inte kan klaga på - inte här i Mälardalen iallafall.
Jag har i veckan upptäckt en ny mycket inspirerande blogg som inspirerar till att laga god mat både för "hjärtat och ögat" - gå gärna in och få smarriga tips från Tania med bloggen - Tania vid spisen.
I hennes senaste inlägg bjuder hon på - Foccacia - gott såväl på sommaren som på vintern. Till vår stundande fjällsemester lär jag nog baka och ta med i matsäcken till backen.
Nej nu pockar både lille G och Wilma på att vi ska gå ut - och det ska vi göra - vem vill missa alla underbar solstrålar?!
Ha det gott idag alla mina hjärtan!
Kram
Ann

5 kommentarer:

Nettan sa...

Hoppas du haft en mysig Alla ♥ Dag
Kram Nettan

Hannis sa...

Vilken härlig bild!
Härligt att kunna vara ute och njuta av solen.
Fick sån energi i går när jag vaknade av att solen sken.
Ljuset gör mig glad=))

Ha en fin vecka/
Kram Hannis

angelhairs.blogspot.com sa...

Vilken härlig molnbild!
Ha en bra vecka
Kram Jeanette

Myrrabutiken sa...

Härligt med sol energi:) Hoppas du får en finfin vecka/Jenny

Anonym sa...

Vilken fin molnbild! Hur har du gjort den?
/Ellen L

Related Posts with Thumbnails