tisdag 10 februari 2009

Paket med posten . . .

Hej alla,
Idag kom ett paket med posten till mig !!!
I det paketet fanns det fler små paket - också till mig !!!
Det 1:a . . .
Det 2:a . . .
Det 3:e och det 4:e . . .
VARFÖR ?
Jo - jag vann nämnligen en tävling hos Rana med bloggen - Rana's horisont. Hon ville fira sin bloggs ettårsdag med en utlottning med Rana-tema. Namnet Rana betyder "groda" på latin. Ursprungstanken var att hennes bloggen skulle skildra livet underifrån, ur ett grodperspektiv, från en grodas horisont. Alltså från Ranas horisont.
Inte helt oväntat fanns dessa helt underbara "grodsaker" i paketen och de har alla redan fått en given plats hos mig.
Stort tack Rana - för vinsten och inte minst alla dina underbara inlägg på bloggen. Jag är så himla glad att jag hittade hennes blogg där hon bjuder på livets alla upp- och nedgångar - direkt ur hjärtat.
Hon är så äkta och det uppskattar jag henne för!
Hon skriver inte för att försköna hur det står till utan utifrån verkligheten som hon befinner sig i. Rana - you are my hero - bara så du vet :-)
Känner mig också hedrad - att äga bilder ritade av "Lill Brottarn" himself . . . :-))
Hälsa gärna på hos Rana - du lär inte bli besviken för den tjejen har verkligen skrivartalager!
Efter en j-v-l-usisk dag kom detta paket att ändra hela min kväll . . .
Många kramar till dig Rana :-)))))))
Ann

4 kommentarer:

Hannis sa...

Visst är hon underbar Rana!
Och precis som du skriver äkta!
Förstår att du blev glad över grodpaketet=))

Är allt ok Vännen?
Här är det upp och ner.
Trallar på i målarvärlden men utanför den så är det lite kaosaktigt.
Men det finns väl en mening med det också får jag hoppas.

Kramen Hannis

RANA sa...

Söta fina du.

En helvetisk dag? Vad är det som händer? Skickar massor med kramar!

Det paketet skulle du ha fått för en evighet sen. Du är så gulligt finkänslig som låter bli att säga när min blogg fyllde ett år. ;-)

Jag blir så glad av allt det fina och generösa du säger om mig. Tack..! Det är minst sagt värmande att höra att du tycker jag är äkta - särskilt som jag vissa dagar känner mig som en bluff.

Jag är glad att jag har blogg-träffat dig! :-D

Kramar,
Grodan

angelhairs.blogspot.com sa...

Himmel! Vilken söt liten grodvarelse!! Förstår att du blev glad. Va kul att din dag vände på ett positivt sätt!!
Kramis Jeanette

Hannis sa...

Vännen!
Det där låter inte bra!
Lova att du försöker ta dig tid till vila också!!
Du måste vara rädd om dig!

Styrkekramar Hannis

Related Posts with Thumbnails