tisdag 17 mars 2009

Vilket väder - det får en verkligen att må gott!

Hej på er!
Tänk vad ljuset gör mycket för välmåendet - det var så underbart idag när jag skulle gå hem ifrån jobbet - så ljust och genast kändes allt mycket lättare :-))
Det får gärna fortsätta att vara så här fint ute . . .
Visar här några favoriter!
Underbara gamla stämplar, "trumpeten" som hittade jag i Köpenhamn hos Butik Sophie och några kannor fyllda med växter, ljuvliga tulpaner och en och annan ranunkel.
Min ladugårdstavla som påminner mig om mitt tidiga "bondungeliv" - en härlig start på livet - som jag är så glad att jag fått uppleva :-)
Sist men inte minst en söt liten "gömma" . . .
Njut nu av varje solstråle ni hittar och passa på att bjuda på peppande kommentarer till nära och kära. Det mår man själv så gott av . . . . . . för att inte tala om hur bra dom kommer att må!
Peppa loss nu - det är vååååååår!
:-)) Ann

3 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken energi jag kunde känna mellan raderna!
Visst är det så att ljuset får en att vakna.
Solen skiner här i dag och den värmer både kropp och sinne=))

Var faktiskt på en föreläsning förra veckan där han pratade just om det där med pepp.
Hur stor skillnad det gör om man bara ger 1 minut av lite glädje och pepp.
Och så är det ju!

Så till dig Vännen,massor av underbara tankar om ljus och glädje!!

Kram Hannis

Ps.Vackra favoriter har du också=))

Jenny Oak Fae sa...

Så vackra ting du visar..!

Tack snälla du för din omtänksamma kommentar, det värmer!

STOR kram, Jenny

<3

Under mitt kök sa...

Tack goa Ann för att du lämnar så fina kommentarer hos mig. Självklart säger jag till när allt är klart. Har massor av saker jag vet att du vill ha.
Ha det gott:) Elisabeth

Related Posts with Thumbnails