lördag 14 mars 2009

Vitt vin och räkor . . . ;-))

Hej alla underbara som tittat in till mig!

Är lite sliten så här på kvällskvisten - vi har haft 7-års kalas för Gustaf - det blev så lyckat!

Jag och J fick också chansen att prata med underbara vänner och släktingar som vi inte sett på ett tag - tänk vad roligt och trevligt vi har varje gång vi träffas - tyvärr går det alldeles för lång tid mellan gångerna . . . kanske dags att ändra på ?

Kvällen avslutas med lite vitt vin och räkor . . . hmm . . .så gott!
Hoppas ni också får en trevlig avslutning på lördagkvällen ;-))
Kram Ann

4 kommentarer:

Under mitt kök sa...

Hej Ann! Du måste ge G en kram från mig och gratta. Lite räkor och vin skulle inte vara helt fel. MUMS !!!:) Vi ses min vän Elisabeth

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Trevlig avslutning på en trevlig dag!
Hoppas allt är bra med did!
Må så gott!
kram vännen!
nina

Hannis sa...

Hej vännen!
Hoppas att du mår bra!

Lät inte helt fel med vitt vin och räkor!
Mysigt med kalas för 7-åringen.

Kram Hannis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så mycket roligt ni har att se framemot! Gillar Uffe och Brucan också. Hoppsan såg att jag hade stavfel i förra kom, men det gör väl inget? Gillar ni Saxon? De kommer till Sävsjöfestivalen i år :D

Related Posts with Thumbnails