söndag 29 mars 2009

Mårbacka Tulpan & fina ting . . .

Hej igen,
Visst är den vacker Mårbacka pelargonen Tulpan - en ny sort för mig som jag skall vårda ömt. Under en lång period har det gått lång tid mellan mina inlägg men nu är jag inne i ett stim - hoppas ni står ut!?
Som jag skrev i förra inlägget håller vi på och rensar ut saker här hemma och då kommer det fram sånt man verkligen vill ha kvar framme.
Bjuder på några sådana ting . . .
Underbara porslinsskopor och kökshanddukar med monogram E A - min mamma's initialier.
Underbar porslinsskärbräda ett fynd från Ängelsbergs Antikbutik . . .
Nu är fikapausen slut - nu ska vi fortsätta rensa - tänk vad skönt det är att slänga ändå!
Ha det gott!
Ann

3 kommentarer:

Emma sa...

Men ni slänger väl inget fint? Tradera kanske? :)

Tania sa...

Vilka fina bilder, och vilken pelargon! Har du köpt eller lyckats att övervintra? /Tania

Hemmet Är Min Borg sa...

så fina bilder du visar , ja mårbacka är underbara ,likaså tulpaner ,såå fint
ha en fin helg
kramis Jeanette

Related Posts with Thumbnails