söndag 5 april 2009

Underbar helg med trevliga besök . . .

Åhhhh vilken underbar helg!
Fredagkvällen började med trevligt besök av TA en kär vän som familjen tycker väldigt mycket om. Vi premiärgrillade och njöt av god mat och härligt sällskap.
I lördagsmorse så rivstartade jag och G med lite trädgårdsarbete . . .

På eftermiddagen kom min käre vän G på besök och då åkte trädgårdsstolarna fram och vi njöt av kaffe och glass på vårt lilla berg.

Bjuder på några "rostbilder" och den vita tuppen på pinne som finns att köpa hos under mitt kök
Idag söndag har jag och G varit på insektsjakt - läs mer om det på hans egen blogg Gröna draken
Vi letade både högt och lågt . . . G - mest högt som ni kan se :-))
Hoppas ni också har haft en bra helg?!
Kram Ann

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så härliga trädgårds och rostbilder!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Lilla Trollbacken sa...

Hej Ann!
Så härliga vårbilder du visar!
Har påsklov denna vecka så nu ska jag greja lite både inne och ute!
Hoppas på bra väder!
Kram
Gabrielle

Grodan sa...

Inspirationen flödar, det är härligt. Det är alltid så mysigt att komma besök till dig/er. Det var precis vad jag behövde. Gs väska är helt underbar måste inhandla en sådan och ha mina balkong-verktyg i. Kram på er

Related Posts with Thumbnails