söndag 14 december 2008

Besök hos Butik Sophie i Danmark

Hej alla underbara bloggvänner,
I dagens inlägg tänkte jag visa en kavalkad av bilder från en helt underbar butik som jag besökte i Köpenhamn i mitten på november - Butik Sophie !
Njut . . .
Underbara kransar . . .
I källaren var golven dekorerade med smulade kottar - det var såååå vackert!
Det fanns många, många saker - som hamnade på min önskelista . . .
Min J hade från början inte tänkt följa med in i butiken - men så fick han se hur underbart inredd butiken var - varje vrå var ett konstverk i sig! Han tog säkert 60 bilder där inne - idag har ni fått se några av mina foton. Vad jag fick med mig hem får ni se en annan gång ;-)
I nästa inlägg får ni se fler ställen som vi besökte på vår resa söderut . . .
Ha det gott alla och jag tänker och känner extra för alla som blivit av med sina jobb. Jag hoppas och tror att det kommer att lösa sig till det bästa på något sätt. Det sista vi skall ge upp är hoppet!
Kram till er alla!
Ann

4 kommentarer:

Annika sa...

Hej!
Vilken härlig butik, massor av spännande och vackra saker.... Synd bra för mig att den ligger så långt bort.
Hoppas du haft en bra Lucia och ha en fortsatt trevlig 3:e advent.
Kram Annika

Mia sa...

Mycket fint såg det ut som i den butiken, ska bli spännande att se dina inköp också. :)

Ha en fortsatt skön 3:e advent!
Kram Mia

Jenny Oak Fae sa...

STORT och HJÄRTLIGT tack för din enormt gulliga kommentar, blev så väldigt glad ska du veta..!

: )

Så ljuvlig den där butiken verkar vara, hoppas få besöka den nån gång...

Ha en riktigt fin ny vecka!

Många kramar från Jenny

<3

Hannis sa...

Hm...
I den typen av butiker gäller det att inte förköpa sig!!
Mycket fint=))

Du har nåt hos mig.

Kram Hannis

Related Posts with Thumbnails