lördag 20 december 2008

Besök hos Lustfyllt . . .

Hej igen - så här dan före dan före dan före dan före dopparedagen!
Idag vill jag visa några bilder från besöket hos Lustfyllt - ett ställe jag varmt kan rekommendera - vilken värme bland alla de som jobbade där - så himla goa!
Titta och njut . . .
Keramiken är bara så vacker.....och vit förstås - se bara den fina ljuskronan!
Ett helt underbart ställe - stort tack för besöket - hit kommer vi gärna igen!
Nu ska jag titta till ugnen - där torkas just nu lussekatter som skall bli "små ljusstakar" . Låter kanske knasigt men ni får se sen.... :-)
Ha det gott!
Ann

16 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilket fantastiskt ställe och vilka enorma ytor!!!

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

WOW vilken butik!!!

: )

Tack så hjärtligt för din kommentar..!

Jag anmälde grannarna igår, för det är ju faktiskt det enda alternativet...det var ju dessutom inte första gången hunden sprang lös och var aggressiv...Du har HELT rätt i att det är hundägarnas fel till 100%...tråkigt att så många hundägare, är olämpliga hundägare...

STOR kram från Jenny

<3

me and alice sa...

Vilken butik!!
Har länge velat åka dit! Hoppas det blir av till sommaren.
Mmmm... vad gott det såg ut med pölsen i ditt förra inlägg. Nu blev man sugen på att åka till Köpenhamn också...
Ha en fin advent!
Kram Susanne

Eva Agnes sa...

Väldigt inspirerande bilder från Lustfyllt. Njutbart.
Ska bli spännande att se dina lussekatter.
Julkramar
Eva Agnes

Sjabbig men chic sa...

Vilken underbar butik och vilken trevlig blogg du har och du ta det lite försiktigt med nysilvret.

Kram Lisa

Hannis sa...

Jädrans!Vad du har varit ute och rört på dig!
Vilket ställe!

Nu har jag fått mina bokstäver!
Dom var mycket större än vad jag trodde men såååå fina!

Jag är så lycklig eftersom att vi samlas nästan allihopa och mitt i allt det så har min yngsta syster bestämt sig för att komma hem för gott från Spanien.
Frisk brorsson och familjen samlad.
Blir nog inte så mycket bättre än så.

Kära vän,önskar dig en fin julhelg med din familj.
Var rädd om dig!

Kram Hannis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härlig butik det där! Du besöker butiker land och rike runt du och bjuder på härliga inspirationsbilder!
Nej vi har ingen ny konsert på g just nu. Er bli nog kanon, förstår att du längtar!
Önskar dig en skön kväll!
kram
nina

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Så UNDERBART ställe...det där Lustfyllt som "alla" talar om...fina bilder du visar därifrån!

Jag redigerar inte mina bilder så mycket, fixar lite i nivåer samt tar bort en hel del färg...gillar att det nästan blir svartvitt.

Hoppas att du kan gå en fotokurs, det är jättekul...

Ha en riktigt härlig och GOD JUL!
KRAMAR
Hanna

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Ja den butiken har jag läst på fler ställen. Önskar jag fick besöka den. Tyvärr är avståndet för långt för en snabbtripp.

Vill önska dig en riktigt fin jul

Kramar Viveka

marita blücher sa...

Hejsan Ann,
Jag har hört många andra säga detsamma som du, att Lustfyllt är en underbar butik. Jättefina bilder du tagit, och helt säkert ett lika härligt ställe att arbeta på som att besöka som kund. Tur för mig (eller min plånbok) att den ligger en bit bort. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg och ha det så gott.
Julkram/Marita

lottens vita och gröna sa...

hallå där!

oh jag var där i somras, då var det den gamla butiken men nu är den ju jättemycket större och vackrare och trevligare butik får man leta efter!
vill önska dig en underbar julhelg!

varmkram lotten

Anonym sa...

*~*~*~*Merry Christmas*~*~*~*
enjoy the holiday hugs from Tanja

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det är fantastiskt fint där...
Violan och jag var ju där till första advent, så jag såg också härligheten...
En God jul önskar jag dig!
Kram
Marie

White Season sa...

Oj, underbara bilder och en sån butik skulle jag vilja ha här i närheten...hm!
Önskar dig en jätte GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
Många kramar Malin

Karin i Villa Grå sa...

Helt LJUVLIGA bilder! Gissa om du gör bra reklam för den butiken!

Ha en bra jul! Önskar dig allt gott!

Kram, Karin

strömmas sida sa...

Hej

Tack snälla för tipset. Jag ska testa det i kväll. Jag förstår ändå inte hur jag ska få till en extra sidmall på sidan?

Hälsningar
Ingrid

Related Posts with Thumbnails