onsdag 24 december 2008

G O D J U L :-)

Äntligen J U L som vi alla har längtat . . .
Granen står klädd i rummet "som snart är klart" och i toppen har vi som vanligt J:s morfars hatt!
Barnen har fått paket i sina julstrumpor av nissarna och leker/arbetar för fullt med det dom fått. Själv har jag och J börjat förbereda maten till julbordet.
Frid rådet i huset och vi njuter så . . .
Snapsen doftar ljuvligt och kommer att bli så bra till sillen :-))
Lussebullen som blev till ljusstake . . .
Önskar er alla en riktigt G O D J U L !
:-) A n n
PS) Tack Elisabeth - undermittkok för din önskan om snö - det gjorde du bra ;-))

11 kommentarer:

Frida sa...

God jul till dig med!
Vilken mysig gran ni har.
Kram Frida

Under mitt kök sa...

GOD JUL till er alla! Vi fick lite vitt på marken till slut. Hoppas ni får en skön och mysig JUL. KRAM från oss på Humlegatan

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

God Jul till dig och familjen!
Häftigt med morfars hatt i grantoppen!
Julkramar från mig till dig!
nina

Viola sa...

Önskar er en fortsattt skön julhelg, det var ett tag sedan sist, vad mycket som hänt, ser att du oxå besökt den underbara butiken som jag oxå gjorde i november, kram VIOLA

Viveka i Bläckhornet sa...

Härliga bilder...
Önskar dig en fin fortsättning på julen.

Kramar Viveka

strömmas sida sa...

Hej

Jag kikar runt bland bloggarna och hamnade på din fina sida.

Vill önska dig en god fortsättning på julen.

Ingrid i Östersund

Jenny Oak Fae sa...

Så fina & mysiga bilder..!

Tack snälla du för din gulliga kommentar!Det jag visade på bloggen, var att någon norpat bilder på min blogg, tex collage som jag själv gjort på polyvore.com, och sedan laddat upp dem på flickr.com, som sina egna bilder...taskigt!

KRAM, Jenny

<3

Ett skönare liv sa...

tyvärr e de inte mitt hem, men skulle också villja ha de :)

tack snälla !

de gör du rätt i, vi e dåliga på att njuta ibland :)

kram nadja

Lilla Trollbacken sa...

Hej Ann!
God fortsättning på dej! hoppas du haft en underbar jul! Det verkar så på bilderna i alla fall!
kram
Gabrielle

me and alice sa...

God fortsättning!
Underbara julbilder!
Lycka till i vår utlottning!
Kram Susanne♥

Annika sa...

God fortsättning:)
Så fin gran ni har och vilken rolig ide med morfars hatt i toppen.
Vill önska dig och din familj ett gott slut och Gott Nytt År.
Kram Annika

Related Posts with Thumbnails