tisdag 2 december 2008

J U L tävlingstips!

Hej alla bloggvänner,
Nu var det länge sen jag skrev ett inlägg och så blir det när det är alldeles för körigt med jobb och andra projekt. Snart lugnar det ner sig och jag får ork och lust till annat - så snälla håll ut - jag har massor att berätta och visa från underbara besök i Danmark, Skåne och Habo . . . riktiga "guldställen" för en sån som jag :-))
Vill också passa på och tipsa om en J U L tävling som pågår hos Elisabeth med bloggen under mitt kök - där har vi alla chansen att vinna nedan underbara bokstäver.
Och vem vill inte det ?
De skulle passa fint på hyllan i vårt kök till jul . . .
Ha det gott och jag lovar jag är mycket snart tillbaka med nya inlägg och kommentarer hos er!
Kram Ann

4 kommentarer:

Hannis sa...

Hej Vännen!

Hoppas allt är bra och att du får tid att koppla av också=))
Snart jul..
Känns som att tiden rusar fram!

Kram Hannis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tack för tävlingstipset!
kram
nina

Hannis sa...

Blir som vanligt otroligt glad över dina rader!
Visst är det kul med vinsten!
Skulle bara gå in där för att kolla och ta bort loggan hos mig och så stod det att jag vunnit=))

Livet har varit tufft här.
Den lilla familjemedlemen som är nyfödd blev svårt sjuk.
Ångesten var inte måttlig kan jag säga.
Tack och lov så har det vänt!
Bättre än så kan det inte bli känns det som.
Fasiken vad saker och ting blir oviktigt i dom situationerna!

Hoppas att du mår bra och din familj också!

Kram Hannis

smultrongården sa...

Halloj! Du är sååå välkommen tillbaka ska du bara veta!

Ja, ibland spetsas glöggen. Den blir väldigt rund o fin i smaken m vanlijsockret el. stång. Helt perfekt till barnen!

Oj, så fint i butik Sophie.

En riktigt God jul önskar jag dig.

Var gärna med i min tävling som blir den här veckan istället.

Jag kommer att lotta ut en Maileg tomte.

Ha´t gott!
Kram Eva

Related Posts with Thumbnails