onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År :- )

Årets sista dag och tänk vad mycket som hänt det här året. Det kräver en del eftertanke och reflektion för att smällta allt vi familjen fått vara med om och allt som händer i vår omvärld . . .
Men just nu laddas här för fest!
Till kvällen fylls vårt hus med underbara vänner som kommer för att umgås, äta, dricka, tävla och fira in det nya året med oss.
Och till förrätten ska den här användas . . .
Och mitt fynd från Butik Sophie . . .
Har ni sett en vackrare soppslev ?
Gissa om jag var lycklig när jag hittade den . . .
Underbara detaljer - det ska bli en njutning att "sleva" hummersoppa med den ikväll!
Vill i årets sista inlägg passa på att tacka alla er som under året varit inne på min blogg och för alla underbara kommentarer jag fått, alla glada heja rop och sist men inte minst alla härliga inspirationsbilder och tips ni bjudit mig på!
Jag höjer mitt glas ikväll för er och hoppas på ett lika underbart bloggår 2009.
G O T T N Y T T ÅR !
Kramar Ann

5 kommentarer:

Anonym sa...

Familjen Kinnunen önskar er Alla en härlig kväll och hoppas på många trevliga stunder även under 2009 tillsammans med er. Många Kramar och GOTT NYTT ÅR!

Gårdsromantik sa...

Gott Nytt År!

Vi hörs nästa år!
Kram Maud

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härligt!
Önskar dig, familjen och vännerna ett riktigt Gott Nytt År!
kram
nina

Under mitt kök sa...

Gott Nytt År!!! Till er från oss.Vi höres KRAM Elisabeth

Nettan sa...

Önskar dig & de dina ett " Gott Nytt År " & hoppas ni hade en underbar Nyårsafton...

Kram Nettan

Related Posts with Thumbnails