tisdag 16 september 2008

10 000 gränsen överträffad !

Nu har jag passerat 10 000 besökare på min blogg - det är värt att fira med en virtuell skål till er alla!
S K Å L !!
Stort TACK - vilken inspirationsresa det har varit sedan jag började blogga. Alla underbara och peppande kommentarer jag fått och inte minst alla tips på inredning såväl ute som inne som ni bjudit på i era bloggar. Är glad att jag hittat en sådan källa till inspiration . . .
Nu är nya färgburkar är inhandlade och de står nu i hallen i väntan på att jag ska få lite mer tid till mina projekt - visst är det härligt att få längta ibland?
Ha det gott!
Ann

5 kommentarer:

Hannis sa...

SKÅL!!
Och grattis=))

Spännande det låter med kommande projekt!
Jag blev ju nyfiken på en gång*skrattar*

Kramen till dig// Hannis

MiaMaria sa...

Hej!

Skål!!!!

Grattis!!!

Ha det så gott!
MiaMaria

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja grattis!

Och visst är det fantastiskt vilken källa av inspiration och glädje som vi får genom alla bloggare.Jag är själv ny bloggare men har tassat runt bland er alla en längre tid.
Alla dessa vackra hem som alla visar upp och alla idee´r och tips som vi får.
Jag tycker om er alla:) Kram Viveka

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Skål och Grattis!
Vad har du på g tro?
Ha det gott!
kram
nina

Lilla Trollbacken sa...

Grattis och skål på dej!
Undrar vad du ska måla nu då!!!
Kram
Gabrielle

Related Posts with Thumbnails