lördag 6 september 2008

Bloggtips - under mitt kök . . .

Hej alla bloggvänner!
Här kommer nu ett bloggtips undermittkok.blogspot.com - Ägarinnan till denna blogg heter Elisabeth och har butiken EB's Country Design. Har ni vägarna förbi Västerås så passa på att göra ett besök - ni lär inte bli besvikna!
Idag fick denna underbara dokumenttavla följa med mig hem från Elisabeth's butik.
Även dessa små kannor och underbara småflaskor som man aldrig kan få för många av - finns nu hemma hos mig.
Ute öser regnet ner men inne brinner ljus överallt och mysfaktorn är på topp - hoppas ni alla har det lika bra som jag - var rädda om er!
Kram
Ann

21 kommentarer:

Skatan sa...

Hej och tack för raderna!

Låter spännande med er gamla dörr...du har möjligen inga bilder från något inlägg? SKulle vara jättekul att få se!

Ha en fin kväll.

Kram!

lottens vita och gröna sa...

oh så vackra saker, den butiken ska jag notera, ibland har jag vägarna förbi västerås, då jag har stuga i enköping!

ha det gott min vän! lycka till i utlottningen! varmkram lotten

Frida sa...

Vilka fina bilder! Tack för tipset ska definitivt besöka sidan.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jodu, jag skulle gärna se dem igen, visst var det fantastiskt! Härliga fynd du gjort! ser fram emot att se det du köpte i Säter också.
Fortsatt trevlig helg!
kramis
nina

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Tack för din lilla kommentar hos mig. Vad fint du visar. Ska kika in till henne en sväng nu.

Kram Jenny

Mamma C sa...

Mycket fina saker det verkar finnas i hennes butik. Tack för titten hos mig.
Kram Mamma C

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina saker du har därifrån!!

Ska genast kika in!

Ha en skön söndag! Kram!

Hannis sa...

Hon har fyndat minsann!
Ska kika in där.

Lät gott med ett glas vin.
Här spenderades dagen med jobbtankar(på en lördag...)och massor av choklad.
Har tappat lite inspiration mest för att jobbet tar mer tid än det ska.Inget jag gillar,Dags att sätta ner foten!

Klart bordet ska bli vitt.
Ränderna går aldrig ur en zebra du vet=))

Önskar dig en myssöndag/Kram Hannis

rosenfröjd sa...

Hej!

och tack för fin kommentar hos mig! Jag har läst allt om vikingabröllopet! vilken fantastisk dag det måste ha varit.Och så annorlunda. Kul!

kram/
¨M¨

me and alice sa...

Hej!
Vackra saker du köpt och vilka härliga loppisfynd du gjort!!
Vilket underbart bröllop ni hade! Ett jättegrattis!!! Så vackert och annorlunda!!!
Ha en skön Söndag med massor av mys!
kram Susanne

Annika sa...

Hej Ann
Vilka fina grejer du hittat i butiken. Skall in och kolla hennes blogg..:)
Rosenbågen köpte vi dessvärre inte i en webbutik men jag tror det var på Jula,och billig var den.

Visst är det mysig med tända ljus, jag skall just börja med min semester, har jobbat hela helgen så nu har jag tänt ljus och snart skall jag sätta mig ner en stund och njuta av ett gott glas rött...hihi fast det är Söndag.

Viola sa...

HEJSAN OCH TACK FÖR DITT BESÖK, JA NU ÄR DET MYS SOM BARA DEN, TÄNDA LJUS OCH BOA IN SIG, KRAM VIOLA

Under mitt kök sa...

Hej Ann ! Kul att du blev nöjd med sakerna du köpte sist.ska ner i butiken och måla om lite. Vi ses.Kram

Jenny Oak Fae sa...

Angående musik på bloggen:

Gå in på deezer.com, bli medlem där & skapa din låtlista. När listan är klar, gör du så här:

Tryck där det står customize your exportable player, sedan väljer du färg på din spelare, när det är klart, så kopierar du bara koden, som du sedan klistrar in på bloggen, genom att trycka på anpassa, sedan väljer du gadget, den du ska välja är den där det står om HTML, där klistrar du in koden och trycker på spara eller vad det nu står...FÄRDIGT!

: )

KRAM, Jenny

<3

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Guuu' så söta småflaskor!!! //Linda

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så rara små kannor!
Kram
Marie

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men tack för tipset! Ska verkligen gå in och kolla.
Så fina saker du fick med dig hem!

Kram Anita

RANA sa...

Så fint! Västerås är inte alltför långt bort för mig heller, så även jag noterar. Vet du, jag blir alltid glad när jag kommer hit!

Feberkramar, Rana

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och tack för tipset.Ditt dokument är jättefint! Viveka

Skomakartummen sa...

Hej, vore kul att titta in där.. verkar vara jättemysit hon har stora fina bokstäver.. Vill ha begäret vaknar *fniss* kram sari

Magdalena sa...

heia...
Mycket bra å finna her...
gillar din blog...
kram og tack for at du titta innom meg~

Related Posts with Thumbnails