onsdag 6 februari 2008

Danska fynd.....

Hej - Idag vill jag visa er två helt underbara kistor som jag köpte för två års sedan av en dansk man på en medeltidmarknad.....ja - tro det eller ej men man kan faktiskt göra vita fynd även där. Den stora har jag i tvättstugan som "sykista" och den lilla som en "småprylkista". Jag har inte gjort något åt utseendet utan de hade den här underbart slita ytan då jag köpte dem......är jätteglad att jag slog till för jag velade ett bra tag innan jag till slut bestämde mig. Jag är helt säker på att jag hade ångrat mig såååå om jag inte gjort det........
"sykista"
"småprylkista"
Skulle gärna vilja få tag i vita eller cementgrå madonnor - tar tacksamt emot tips från er om var dom finns att köpa. Ha en fortsatt bra kväll! :-) Ann

1 kommentar:

Hannis sa...

Ohh,vilka fina kistor!
Tyvär har jag inga tips på ställen där man kan köpa madonnor.
Letar också efter dom=))
Ha en bra helg//Hannis

Related Posts with Thumbnails