fredag 1 februari 2008

Elisabeth's blogg

En stor förebild för mig när det gäller inredning är vännen Elisabeth - snart är hon ute med sin blogg och jag kan lova er - hon har en skattgömma med inredningstips. Varje gång man träffar henne flödar inspirationen och man vill dra igång något nytt inredningsprojekt. Hon är så duktigt och ambitiös i sitt hantverk och kan tillverka det mest underbara ting i trä där stilen är i "bondigt" vitt eller svart, med eller utan tyger och andra underbara detaljer som gör varje ting så unik. Hon är dessutom heller aldrig omöjlig om man skulle vilja har något i en annan färg.....men eftersom jag har min vita period så är jag helt såld på hennes källarbutik. Butik heter EB:s Country Design och ligger på Humlegatan 7 i Västerås. Titta förbi där - du lär inte bli besviken! Öppettider Ons 16.00-20.00, To 10.00-14.00 och Lö 11.00-15.00 Nedan en underbara ängel som hon gjort.....fler exempel kommer senare
Hej så länge Ann

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails