söndag 17 februari 2008

Historiskt bröllop.....

Ja - då har inbjudningarna skickats till släkt och vänner och många av er kommer redan i morgon måndag att få ett av nedan kuvert neddimpandes i er brevlåda..... några andra får vänta ett tag till beroende på snigelpost, utlandsboende, resor och annat.
I år - nådens år 2008 - efter 8 år tillsammans bjuder Johan och jag in till ett historisk temabröllop i vikinga-/medeltidsanda & miljö.........vi ser fram emot att få uppleva denna historiska kväll tillsammans med våra nära och kära.
Många av er kommer att gå in på denna blogg för första gången för att få mer information som utlovats i inbjudan - varmt välkomna hit!
Lite tips till de inbjudna gästerna inför den historiska kvällen kommer här - (klicka på bilden för att kunna läsa texten)
Vår historiska önskan får ni också
När ni nu vet vem ni skall svara till - se inbjudan - så kom ihåg att tala om för den ni ringer er mailadress - om ni har någon och ert mobiltelefonnummer så vi kan nå er.
Vill ni ha länktips - se i höger sida på denna blogg där det finns länkar till mycket när det gäller den historiska kvällen - karta, boende och klädtips mm finns på vikinga/medeltida/lajvlänkar...
Var hälsad ärade gäst och frände!
Johan & Ann
PS) Till alla tidigare bloggvänner - detta är projektet jag skrivit om....ett underbart projekt (vårt arbetsnamn) som vi naturligtvis har tillsammans J och jag :-) om ni vill kommer ni att få veta mer om projektet längre fram - inatt kommer jag att somna ovaggad! Kram på er! DS

12 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Wow så läckert!!!Grattis!!!

Vilket stundande bröllop, medtema o allt...hade varit kul att känna dig så man kunde gå på detta!!!!

Vad fintdet stod på inbjudan...
"I sagas värld är ....."
Får man låna det???
Mitt favvo uttryck är "Alla goda ting äro 3"
Ja, min magiska siffra är just 3!!

Ni kommer garanterat att få ett superbröllop, ska bli kul att få se bilder1!när stundar det!!

Kram♥Millan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Wow så läckert!!!Grattis!!!

Vilket stundande bröllop, medtema o allt...hade varit kul att känna dig så man kunde gå på detta!!!!

Vad fintdet stod på inbjudan...
"I sagas värld är ....."
Får man låna det???
Mitt favvo uttryck är "Alla goda ting äro 3"
Ja, min magiska siffra är just 3!!

Ni kommer garanterat att få ett superbröllop, ska bli kul att få se bilder1!när stundar det!!

Kram♥Millan

Maria sa...

Ett STORT GRATTIS!!!!!

Lilla Trollbacken sa...

Men vad roligt Ann!!!!
Stort grattis!
Vilket underbart tema!
Ser verkligen fram mot att höra mer om detta!
Många kramar
Gabrielle

Hannis sa...

Men åhhhh!!
Grattis och vad kul!!
Det kommer att bli supervackert,helt övertygad om det!!
Ett underbart sätt att fira kärleken på!!
Stor kram Hannis

Philura sa...

Vilken planering bakom ett så speciellt tema, kommer att bli sååå mysigt, det är jag övertygad om.

Guldkorn i min vardag! sa...

Men man får gratta, och vilket läckert tema så roligt med annorlunda bröllop. Själv är vi bjudana på bröllop till hösten då vår son ska gifta sig, så här är det spännande tider också framöver.När ska erat bröllop bli av?
Kram Ulla-Bella

Jes/Vita villa vila sa...

OJ vilket roligt projekt - här snackar vi projekt med stort P :D Så roligt för alla era släktingar och vänner! Så himla mysigt för er att se fram emot ♥

Tack söta du för titten & så klart du får länka -
det är bara roligt :)

Önskar dig en jättefin vecka!

Kommer garanterat in här igen :)

Kram/jes

Hannis sa...

Förvirrade jag glömde ju!
Jag hittade till Ambience och Hjälp vad mycket jag ville ha!
Köpte inget nu men har författat en lista för framtida shopping=))
Kram igen...

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för dina rara ord o så snällt att jag får låna det fina citatet...bäst att fråga ialla fall..tråkigt att göra nån irreterad!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

me and alice sa...

Hej Ann!
Åh, ett sånt fint bröllop ni kommer få...
Så roligt med teman. Just medeltiden är så intressant!
Ska bli jätteroligt att sen få se bilder. För det får vi väl hoppas jag?
Kram från Susanne
ps. Din blogg är jättefin.

Anonym sa...

Vad härliga ni är!
Ni kommer + alla gäster få en underbar dag/kväll!
Förberedelse är både utmattande och svettsar en samman lite mer...

Related Posts with Thumbnails