söndag 3 februari 2008

Mersmak....

Ja kära bloggare - vilken höjdarkonsert jag va på igår - P Floyd gjorde verkligen intryck och till vissa låtar och gitarrsolon fick jag gåshud. Det va inte sista gången jag köpte biljetter till detta underbara Dalaband...... I helgen har det vita infunnit sig även utanför fönstren.....lite väl sent med snö måste jag faktiskt erkänna men lilla Gustaf jublar. I somras inhandlade jag lite vackra skrivdon till mitt skrivbord - lite ala medeltid - vad tycks om mina fynd från Gotland - gåspenna med tusch flaska - själva stället kommer nog att bli vitt vad det lider. Jag har en lång lista med saker och möbler som skall målas inom någon månad....inväntar bara varmare väder så jag kan vara i garaget och måla vitt....vitt
Hej så länge! Ann

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails