fredag 15 februari 2008

Äntligen fredag......

Idag ska ni få se vår lilla lurviga familjemedlem - Wilma



Hon är som min J brukar säga 12 kg kärlek - alltid go o glad om man så bara varit ute 5 min.

På fm var jag ute och tittat in en massa underbara bloggar - vilken källa till inspiration - ni är helt underbara - man vill göra en massa saker direkt och inser sen att det saknas en del här hemma för komma igång t ex vit grundfärg, spetsband, en del snygga fattigmanssilver saker.....osv, osv. Jag får vackert göra klart det jag håller på med först....fast det tar lite emot. Jag har också fyllt på min blogg med inpirerande länkar till web-butiker - fokus på inredning o trädgård.

Gustaf är full av kreativitet idag - skönt att han är piggare. Han har målat med sockerfärg och gjort superfina teckningar, trolldegsfigurerna står på torkning och fina kort har han tillverkat till sina dagiskompisar.

Näe nu ska jag gå ut med Wilma i det vackra vädret för att samla kraft för att ge tvätthögen en match - man vill ju ha bort den innan helgen.
Ha en fortsatt bra dag!
Ann

1 kommentar:

Tummelisa sa...

Vilken söt hund.
Har nyss hittat till Din blogg.
Du visar fina bilder. Har tyvärr ingen egen blogg ännu, är inte så bra på datorer...
Kram Tummelisa

Related Posts with Thumbnails