torsdag 21 februari 2008

Vårkänslor......

Åh - så bra jag mår så fort solen kommer fram och värmer en om kinderna....nu vill jag att det fortsätter så här - så att våren verkligen kommer - nu vill jag inte har mera snö.(om jag får vara lite egoistiskt) Kunde inte låta bli att köpa dom här vita penseérna på väg hem från jobbet en dag när jag sprang förbi en blomsteraffär - de fanns bara 2 så jag slog till snabbt. Väl hemma planterades de snabbt om i de här söta kaffekopparna.
Har också hittat lite gammalt silver i gömmorna från mitt föräldrahem - jag vet de borde putsas - men tills det blir gjort får de pryda den gamla 2 L glasburken.
På mitt hörnskåp pryds sedan jul fortfarande dörren av en mistel gjord av zink med små vita pärlor - jag tycker så mycket om den så den får hänga kvar där ett tag till.......
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta "stöka" - jag har semester idag och hoppas få lite gjort här hemma.....
Ha det gott och stort tack för alla underbara kommentarer - de träffar rätt i hjärta och gör mig så glad - tack - tack - tack! Kram Ann

2 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej Ann,
Tack för att du tittade in hos mig, och vilken fin blogg du har själv. Har precis kommit hem från sportlov och hinner inte riktigt titta ordentligt nu, men kommer gärna tillbaka.
Min butik ligger på Storgatan 13
på gågatan brevid Ica.
Du är så välkommen till Mariefred när ni kommer ut hit.

Ses snart igen.
Karin

Hylsor och Hundar sa...

Tja,
Jag är verkligen stolt och glad över min lilla älsklings blogg.
/ J

Related Posts with Thumbnails