måndag 11 februari 2008

Ännu en hylla

Ny vecka och nya möjligheter att drömma om inredning.....önskade att jag hade flera väggar jag kunde hänga upp snygga vita hyllor på - här kommer en bild på den enda lilla biten vägg vi har i köket och som vi pryder med en vit hylla med div saker och några av J's burkar. Han är en liten burksamlare - just de här är gamla kaffe burkar som från vä är ifrån And. Mattssons kafferosteri A/B i Falun och den från hö är ifrån Arabiskan i Hälsingborg....jo det stavas faktiskt så på burken.

Har semester den här veckan så något litet inredningsprojekt ska jag väl hinna med...vi får väl se var inspirationen slår till på först - för "att göra listan" hemma hos oss är rätt lång.
Ha en bra kväll!
Kram Ann

2 kommentarer:

Lilla Trollbacken sa...

Oh sån söt liten hylla. Hyllor kan man aldrig få för många av. Söta små kaniner också.
Tack för dina gulliga kommentarer,blev jätteglad.
Apropå kuddarna så finns ett speciellt papper för tryck på tyg. Jag köpte mina på Clas Ohlsson.
Du skannar den bild du vill ha, eller väljer en från tex nätet. Sen lägger du in papperet i skrivaren och skriver ut. Lägg bilden på tyget och stryk med strykjärn. Utförlig beskrivning finns på förpackningen. Lycka till!
Kram
Gabrielle

Hannis sa...

Vart hittar du alla fina hyllor??
Den är ju jättefin!
Tillbringade flertal timmar i går med att springa på loppis, men fynden uteblev!!
Må gott//Kram Hannis

Related Posts with Thumbnails