lördag 16 februari 2008

Tulpaner och lite påskpyssel.....

En skön lördagmorgon med frukost på säng....kan en dag börja bättre? Snacka om att min J samlade massor med fler pluspoäng....till de många plus han redan fått då han på alla hjärtansdag kom hem med helt underbara vita tulpaner till mig - jo han vet vad som går hem - jag älskar tulpaner!
Visst är de underbara ?
Efter en stund av utelek i kojan skulle mor & son ha lite pysselstund - så Gustaf gick loss med sin kreativitet och började måla kycklingänglar......
Här ska han ha på lite glitter.........
Mina ska vara vita......
Hur dom blir när dom är klara får ni se till påsk.
Ha en fortsatt bra dag! Kram /Ann

9 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Nej men så söta... ska bli kul att se dom färdiga. Skratta åt ditt förra inlägg har just haft besök av en liten Wilma nämligen barnbarnet snart tre år med lillebror Emil 11 månader idag.
Kram Ulla-Bella

ängeln i vitt sa...

Supersöta. Ska nog pyssla med ägg jag med.

Ha det gott
Kram Carina

Karin i Villa Grå sa...

Hej!

Hittade hit från Ulla-Bellas blogg och förälskade mig i den översta bilden, den med de vita tulpanerna! Wow, vilken fin bild med allt det krämigt vita! *gillar*

Kram, Karin

Karin i Villa Grå sa...

Hi hi hi - deffar du med 15 st lightchips? Härligt! *s*

Hm... jag skulle kunna göra det i smyg men det är nog snällast att fråga först: Är det okej om jag sparar din tulpanbild i min dator? Det är en sådan där bild som jag vill kunna plocka fram och inspireras av. Vad säger du? *ber snällt*

Kram!

Tummelisa sa...

Vad söta ägg. Vilken mängd tulpaner, här är det sällan man får tag i vita, vackert.Frukost på sängen, jo jag tackar.
Det är inte ofta det serveras här kan jag säga.
Kul med lite påskpyssel.
Kram Tummelisa

White Season sa...

Å så fina påskpyssel ni gör.. det är ju faktiskt inte så långt dit, ligger väl så tidigt i år? Jaa här verkar det som det inte blev värre, vi andra är friska o lilla killen känner sig lite piggare, så vi får se om vi orkar ta hit släkten idag, pust! Kram kram Malin

Jes/Vita villa vila sa...

ÅÅÅ vad jag är glad som hittade din fina blogg :D Vilka ljuvliga vita små ägg!!! Underbara!

Kram Jes

Millas hem sa...

Hej!
Jag har bläddrat runt här lite...och vi har så många lika saker,kul!!
Älskar dina tulpanbilder,riktigt kan höra "krispigheten", och det vita lakanstyget är för sött!
Kram Camilla

♥ maaria sa...

Jag är aldrig varit "hos dig" för -vad bra, jag hittade dig!
Sa° söta ägg!
Ursäkta min da°ligt svenska - har ingen ° pa° a:n heller...
Kram.

Related Posts with Thumbnails