torsdag 14 februari 2008

Kramar på alla hjärtansdag........



Vilken underbar dag - solen skiner och inspirationen flödar - nu börjar det hända grejer här hemma.....men det är inget projekt som är klart i en handvändning - så ni får hålla er lite till tåls. Dessutom har jag en 6-åring som jag också vill göra saker tillsammans med och just nu skall vi fixa till lite trolldeg.... Sen ska han också få vara kreativ ett tag och någon brist på fantasi det har han inte - min Gustaf - det lär nog bli ett antal nya ting att pryda hans "sakskåp" med.
Var rädd om er!
Kramar Ann

3 kommentarer:

Hannis sa...

Tack för tipset om Ambience!!!
Ska till Stockholm i morgon och dit tänker jag gå!!
Och vad fint du har i ditt kök!
Ha en bra alla hjärtans kväll//Kram Hannis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

här har jag inte varit förr,,,fin blogg...ja idag lyyyser solen här med, sååå skönt!!!
Välkommen in till mig, har nog lite smarriga cup cakes över att bjussa på...Kram Mamma Millan<3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack kära du för så fina ord!!
Blir så glad!!

vad kul med bröllopp...ja skulle med behöva gå på ett, så man var pouchad att tänka på figuren!!

Trolldeg är skoj!! Ha en härlig helg!!

Kram Millan

Related Posts with Thumbnails