tisdag 12 februari 2008

En dag närmare målning...

I morgon har jag tänkt börja måla om i vårt matrum - idag har vi nougatfärgade väggar och som ni förstår ska de snart bli vita. Rummet har inga direkta fönster så det behöver bli så ljust det bara går - det är J och jag överrens om (...bara det är en varm vit kulör...påminner han mig ständigt om varje gång jag nämner vit färg - klart vi är överrens)

Här får ni en liten glimt av min julamarylis som fortfarande blommar...bäst att njuta så länge man kan.



Var inne på blomsterverkstad alldeles nyss och vilka underbara bilder på härliga blomsterarrangemang blandat med rostiga gamla saker....det började verkligen klia i mina gröna fingrar - gå in och titta där, njut och inspireras - vilket proffs!

Nu ska kameran laddas och samma med mig i form av en god natts sömn.

sov gott!
/Ann

1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Har du kvar en amaryllis? Fantastiskt! Det är jättevackert med amaryllisar, tyvärr har mina blommat färdigt nu...
Kram
Marie

Related Posts with Thumbnails