söndag 17 februari 2008

Tack snälla.....

För alla era snälla kommentarer - jag blir så glad när ni skrivit några rader på min blogg :-). I natt blev det en lång natt (lade mig vid ca 05.00) men det är självförvållat när man inte vill sluta med något man tycker är så kul...... Jag berättar mer ikväll vad mitt veckoprojekt handat om - det är långt ifrån klart - men det är en viktig milstople.... Här får ni några fler glimtar från vårt kök
Härligt stor vit tekanna....
Karaffer stora som små - älskade glasflaskor....
Här kommer snart lite mer grönt....
Återkommer senare ikväll! Ha en fortsatt bra dag - kram Ann

4 kommentarer:

Tummelisa sa...

Vilka fina saker Du visar.
Tycker också om glasflaskor och kraffer. Nu är Du väl riktigt trött, när Du var uppe så länge.
Hoppas Du fått vila lite idag.
Kram Tummelisa

Lilla Trollbacken sa...

Vad fint du verkar ha i ditt kök, så många små söta saker. Blir nyfiken på att se mer!
Kram
Gabrielle

Skatan sa...

Varje gång jag tittar in hos dig tänker jag att min blogg kunde ha hetat som din. Också jag är förtjust i både kannor och karaffer...stannade på en antikbod på vägen hem idag och prutade till mig en 1800-talskanna. Om det finns ett behov av den? Njae...för ögat möjligen ;-)

Trevlig kväll!

/Skatan

White Season sa...

Å vilka trevliga bilder du visar från ditt kök... Jisses vad kan det vara för projekt du drar igång ? Spännande... Ha en bra vecka, Kram Malin

Related Posts with Thumbnails